Klub-middag i forlængelse af havnedagen d. 15. juni

Vær med til at forlænge den gode stemning ved havnedagen på Nivå Havn lørdag, den 15. juni 2024

Klubben køber stort ind til fælles mad og hygge efter den officielle slutning på havnedagen.

Forberedelserne starter så småt med, at vi i fællesskab forbereder og tilbereder råvarer, dækker bord m.v. fra ca. kl. 17 og spiser ca. kl. 19.

Der bydes på et glas bobler, når vi nærmer os spisetid (og måske lidt undervejs), og derudover egen drikke eller hvad man måtte ønske at købe i klubben.

Egenbetaling kr. 150 pr. voksen og 70 pr. barn (til og med 12 år). Klubben dækker udgifter derudover.

Vi håber på godt vejr til at grille og sidde på terrassen, men rykker indenfor om nødvendigt.

Tilmelding senest d. 13. juni - klik her eller via hjemmesiden. Du vil kort efter tilmeldingen modtage en e-mail med betalingsoplysninger.

Vi kan max. være 50 personer, så skynd dig at tilmelde dig...

Sejlerhilsen fra initiativgruppen

Søren Steen, Dan Rasmussen og Mette Mortensen