Tursejlads til Hornbæk Havn - 7. til 9. juni 2024

NT's sommertur går i år til Hornbæk Havn, hvor vi har lånt Hornbæk Bådeklubs dejlige klubhus og terrasse med "landets flotteste panorama-udsigt" som de selv siger...

Hvis du ikke har mulighed for at komme derop af søvejen, er du velkommen til at bruge landevejen og deltage i den del af arrangementet, som du har lyst til.

Vi har aftalt med havnefogeden, at han vil reservere liggepladser, så vi kan ligge samlet. Vi forventer det bliver i yderhavnen ved vestmolen (fortøjningsbøjer - alle bådstørrelser kan ligge her).

Der er mulighed for at komme i løbet af fredagen, men kommer du lørdag er det også helt fint.

Programmet ser således ud:

Fredag, den 7. juni

Mødes vi efterhånden som folk kommer. Fredagsbaren er åben i klubhuset og NT vil være vært med øl, vin og vand. Røverhistorierne er vi fælles om.

Om aftenen kan dem, som har lyst spise den medbragte mad sammen.

Lørdag, den 8. juni

10:00    Skippermøde (klubben giver en til halsen)

11-13    Byvanding i Hornbæk v/ byvandrer Jens Peter Pihl. Vi mødes kl. 11:00 ved Drachmann Stenen overfor Havnekiosken

15-16    Kaffe/te kage i klubhuset

16-18    Mulighed for diverse udendørs spil

19:00   (ca.) Middag i klubhuset / terrassen. Klubben griller kød til alle, så vi kan nyde maden samtidigt.

Man medbringer selv tilbehør (kartofler, grønt etc.) og drikkevarer

Søndag, den 9. juni

10:00    Skippermøde og fælles oprydning i klubhuset

Der vil være en egenbetaling for arrangementet på 100 kr. pr. medlem og medlemmers mindreårige børn. Beløbet dækker, sammen med klubbens bidrag,  fredagsbar, byvandring m/ guide, kaffe/te med kage samt grillkød til lørdag aften.

Hvis du medbringer gæster (ikke medlemmer) er egenbetalingen 220 kr. pr. person.

Af hensyn til indkøb, havnepladser, byvandring m.m. er tilmelding nødvendig. Der skal kun tilmeldes een person pr. båd / bil. Kort tid efter tilmeldingen modtager du en e-mail med information om betaling og angivelse af deltagere m.m.

Tilmeld dig ved at klikke her. Tilmeldingsfristen er fredag, den 31. maj.

Hvis du ikke har tilmeldt dig arrangementet, er du selvfølgelig velkommen i Hornbæk alligevel. Vi kan bare ikke garantere, at du så kan deltage i alle programmets punkter.